המלצות ועוד...

"בשביל לספר על ענבל וליס, צריך הרבה יותר מתגובה.. כשהגעתי לענבל, יצאתי מקשר ארוך ומורכב, וחשבתי ששום דבר לא יעזור לי לצאת מהמצב שהייתי בו. ניסיתי כמה שיטות טיפול, ודבר לא עזר. הייתי במצב שבו אף לא ידעתי איפה הבעיה מתחילה. אובדת עצות לחלוטין. אבל, כבר בפגישה הראשונה, קיבלתי תחושת של הכלה, הבנה, ושל תקווה שאפשר גם אחרת. הייחודיות של ענבל באה לידי ביטוי בתחושת ההכלה וההבנה, לצד מתן כלים להתמודדות. כבר בתחילת הדרך, ניתנים כלים אמיתיים לשינוי!! וכל זה בזמן קצר... התחושה שיש מישהי שעוברת איתך את התהליך, היא תחושה שקשה לתאר במילים. היום, אני נמצאת במקום אחר לגמרי. מקום שבו הביטחון העצמי שלי עלה, מקום שבו אני יודעת מה מקור הבעיה, ואיך ניתן להתמודד איתה. אכן, היו הרבה נפילות בדרך. אבל גם אז ענבל הייתה לצידי, תמכה וכיוונה. אין ספק שענבל בשבילי היא המלאך השומר והמציל".

נטלי

"אחרי ניסיונות כושלים להציל את הזוגיות שלנו , הגעתי לענבל וליס לטיפול זוגי משפחתי התוצאות הטובות לא איחרו לבוא ותוך זמן קצר היא עזרה לנו לבנות גשר לתקשורת

בריאה ובהמשך חזרה ביננו האהבה .. בזכות המקצוענות , הידע הרב, ההכלה ובעיקר הנכונות הרבה והמסירות יש לנו כעת זוגיות בריאה ובית חם לשלשת ילדנו אין לי מילים להודות לה להמליץ בחום רב ולאחל לכל מי שנתקל בקושי להגיע לטיפול ממוקד ויעיל ולהציל את הקשר והבית !! היום אני יודעת שזה אפשרי"​

סיוון

" אני ואשתי מתגוררים באשדוד ומטופלים אצל הגב' ענבל וליס מטפלת זוגית ופרטנית מזה כחודשיים . הגענו לענבל בשל בעיות תקשורת בזוגיות שלנו  ויכול לומר שהיינו כפסע לפני גירושין ! ענבל כעבור 3 מפגשים הראתה לי ולאשתי כי ניתן לגשר על הפערים, שימוש בשפה נכונה, יכולת הכלה, שיעורי  בית אמיתיים תוך התבוננות מעמיקב פנימה והחוצה שינו לנו את התחושות האישיות והראו לי זויות שונות שקודם לכן לא הייתי ער להן ענבל נעימה  מאד בעבודתה לצד תובענות בלתי מתפשרת מצידה לפתרון וגישור מבלי "שהאגו" שלי ישחק שם תפקיד כלל ".​

איציק

" להתחיל לספר כמה שינוי חל אצלי בחיים מאז שפגשתי את ענבל אני צריכה לכתוב מגילה, אבל אנסה להסביר בצורה הכי מצומצמת שאפשר. כשהגעתי לענבל הייתי  אחרי קשר של 8 שנים שהתקשתי לצאת ממנו. קשר אינטנסיבי, לא בריא, קשר שקשר אותי לבנאדם שלא עשה לי טוב. במשך שנתיים ניסיתי לנטוש את המקום ולא  הצלחתי  במהלך הנדנדה הזו הכנסתי לחיים אנשים שניצלו את החולשה שלי, וכך במשך שנתיים הייתי במקום הכי נמוך מבחינתי. בועה שלא הצלחתי לפוצץ, בועה  שהקרינה לי על כל החיים: הזנחתי את הלימודים, הפסקתי לעבוד ובעקרון נשאבתי לתוך מעגל שלילי. כשהגעתי אליה חשבתי בהתחלה מה כבר שיחה יכולה לעזור ואז  הבנתי שברגע שמטפלים בפנים זה משפיע על החוץ. היא לימדה לאהוב את עצמי בחזרה, לקחת שליטה על החיים ולהתחיל לבצע במקום לדבר. אחרי כמה חודשים  עזבתי את הבחור, התחלתי עבודה חדשה, חזרתי ללימודים וגם הכרתי מישהו שמכבד ועושה אותי מאושרת. אז אם זו ההזדמנות לאישה המדהימה הזו, אני מודה    מעומק הלב וממליצה!!!​